Mordyrene eventyr.

Ola Nordmann på jakt etter nett (lekse) Sorry for blanding av nynorsk og bokmål og skrive feil;)
Sjanger
Eventyr
Språkform
Annet
Lastet opp
2017.10.31
Tema

Ola Nordmann på jakt etter nett

 

Det var ein gong en gutt som heter Ola Nordmann han hadde hytta oppe i fjellet det var sommar men været var dårleg og han bestemte seg for å bestille en syden-tur. Men så då han skrudde på mobilen oppdaga han at han hadde brukt opp alt mobildataen og det var ikkje nett på hytta, han tokk med seg ein flaske Imsdal og ei pakke med bixit og la i veg på jakt etter nett.

 

I det første hytta han kom til, budde det ein familie med sju tenåringsdøtre. Ola sa «Har du noe nett eg kan låne, eg skal bestille meg sydentur». mannen i hytta sa «dessverre har mine sju døtrene brukt opp nettet, alle sju er sure fordi dei har mistet streaken på snapen»

 

Ola gjekk videre til neste hytte utenfor hytta sto det parkert ein kvit tesla Ola bankte på døra og ein stressa man åpna han hadde ein telefon i kver hånd. «Beklager at eg forstyrre, men har du noe nett eg kan låne, eg skal bestille meg sydentur» spurte Ola. «Eg er ein travel forretningsmann som driver 12 ulike selskap, Eg er på hytta for å slappe av men det er aldri fred å få i forretningslivet. Eg kan dessverre ikkje gje deg nettet mitt for eg kan risikere og miste masse pengar. Nå må eg fortsette å jobbe, tjohei»

 

Ola gjekk videre til han såg ein vakker hytta, han bankte på døra, ei vakker dame åpnet opp. Beina til Ola blei som gelé, hun var den vakreste han hadde sett. Ola stammet fram ordene sine «Har du noe nett eg kan låne, eg skal bestille meg sydentur» Dama smilte mot han med bleika tenner «Bare kom inn, eg skal bare blogge ferdig om dagens outfit» sa hun. Ola satte seg ned i ein rosa stol, han fekk ein rosa kopp med cafe latte i handa. Etter ei lita stund kom dama tilbake og ga han den rosa laptopen sin.  «Nå kan du låne nettet» Ola blei så forelska at han spurte dama «Vil du bli med meg til syden» dama smilte med dei kvite tenne «Ja! Det kan bli eit godt blogginnlegg!» Så levde dei lykkelig alle sine dager til ende. Snipp Snapp snute så var blogginnleggene ute.

 

 

Legg inn din tekst!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp tekst